Translate

niedziela, 14 kwietnia 2013

DIY sequined sweater Cekinowy sweterk

Zdarzyła mi się mala przerwa w blogowaniu - każdy czasem tak ma ;)
Dziś wiosenny, cekinowy sweterek. Miałam obawy co do szycia z tego materiału, nie wiedziałam jak maszyna przyjmie dzianinę naszpikowaną cekinami. Ale nie było źle. Efekt końcowy poniżej,




Myślałam, że uda się zrobić zdjęcia w plenerze, ale pogoda zdecydowała się mnie rozczarować. Chyba nie muszę dodawać, że moje dzieło najpiękniej prezentuje się w promieniach słońca, doczekam się i ja i sweterek.
A to fantastyczny mięciutki sweterek za 1 zł. Rozmiar 50, ale już przerobiony :). Następnym razem pokażę jak.
Milej niedzieli Kochani!!!

2 komentarze:

  1. Boski sweterek !:)..przyznam się że spodziewałam się jakiegoś "asymetrycznego " jak wszyscy robią xD..ale proszę stworzyłaś super sweter w jednym z moich ulubionych fasonów :)

    OdpowiedzUsuń