Translate

czwartek, 15 stycznia 2015

DIY spódnica maxi i krótki top z sukienki DIY Maxi skirt + crop top

Witajcie w Nowym Roku!!!
(Trochę późno, ale jestem)
      Pierwszy wpis w 2015 roku poświęcam...uwaga, uwaga - PRZERÓBCE! Co za zaskoczenie i zmiana!
Sukienkę dorwałam w sh za zawrotne 4.5 zł - jak na ciucholand to całkiem spora kwota ;-). Najpierw między wieszakami mignął mi ten cudowny kolor, potem ochoczo ruszyłam w tamtym kierunku, aby ktoś "przypadkiem" nie zwędził mi tego łupu sprzed nosa (do dziś boli wspomnienie o płaszczyku z Zary, który jakaś Pani dosłownie gwizdnęła mi spod ręki). Udało się, wylądowała w moich ramionach - piękna sukienka maxi...o 3 rozmiary za duża, czyli full wypas :-)
Idealna na nadchodzący sezon wiosna\lato.
      A w domu się zaczęło - najpierw podzieliłam ją na bluzkę i spódnicę.Wybaczcie jakość zdjęć - dopi
ero się poznaję z moim aparatem i trochę popłynęłam...

Tak to wygląda przed moją interwencją...

...teraz do akcji wkraczają nożyczki...

Top trzeba dopasować, najlepiej formę odrysować od naszej ulubionej bluzeczki na ramiączkach.

Potem do spódnicy wciągamy gumeczkę, top zszywamy i obrębiamy brzegi i gotowe!

Bardziej uniwersalne ubranie niż sukienka - top sprawdzi się do spodni i szortów, a spódnica do róóóżnych bluzek i bluzeczek!

Na dziś tyle.
Ale już w sobotę przepis na domowe gyrosy z kurczaka. Mniam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz